Policecars.hu galéria


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Magyar rendőrautók - Hungarian Policecars > Fordok
Ford Transit, fotó: Norbee
Keywords: rendőrség rendőrautó rendőr magyar Magyarország RB74-74

Ford Transit, fotó: Norbee


Comment 8 to 27 of 27
Page: 1 - 2

Norbee   [Jun 14, 2007 at 01:54 PM]
Azt hiszem használt híd.
Zseblovag   [Jun 14, 2007 at 06:16 PM]
Csõ! A hátsó fényhíd ötletes.....az elsõ lehangoló(fõleg, hogy hajlik szemmel láthatóan...). Miért nem lehetett már akkor valami normális fényhidat venni erre az autóra? A bal oldalára azért remélem még megy valami pofás felirat mert így eléggé pucér az az oldal és a dekor sem igazán mutat jól. Egyébként biztosan nem rossz autó, használjátok egészséggel....Te Blade! Sztem ezek az elsõ ledek ugyanolyan 28-asok mint ami az én autómban volt hátul, nem?
Norbee   [Jun 14, 2007 at 07:18 PM]
Gondolom pont Nektek nem kell magyarázni, hogy miért ez a híd van rajta. Minden pénz kérdése. Valóban hajlik, de ez nem befolyásolja a mûködését. Azt hiszem ennyi hibától el kellene tekinteni. Az oldalára lesz még felirat, hiszen a belsõ kialakítás sincs még készen. Azt hiszem itt a vége, Nem fogok több képet küldeni, mert egy sincs amibe ne kötne bele valaki.
Zsoké   [Jun 15, 2007 at 07:33 AM]
Norbee! Ne vedd már magadra.. Ha felvan téve kép akkor "természetes",hogy valaki talál hibát.. Pl szerintem is szebben is megcsinálhaták volna a hídat,de kül tetszik Wink
Vargapa   [Jun 15, 2007 at 10:27 AM]
Csak nyugodtan küldj képeket, mostanság egyébként is majdnem a te képeidbõl "élünk" (bocs a többiektõl). Szerintem meg nem baj ha vannak eltérõ vélemények. Nem lehet mindenkinek ugyanolyan az izlése. Egyébként szerintem ha Norbee döntene a hidakról biztos nem ez kerül volna rá. Így van Norbee??
Bbazsa   [Jun 15, 2007 at 11:09 AM]
Kedves Norbee nem veled vagy a képeiddel van gondjuk, csak van olyan monentum egy egy kocsin amin javitani lehetne. PErsze mindenki örül hogy új autókat kapnak a 20 évesek után.
Blade   [Jun 15, 2007 at 05:05 PM]
Ez így van, nem ellened irányul a beszólás, mivel nem te egyedül döntesz ezekrõl a dolgokról. Csak nem hiszem el, hogy ha valami nem Schengeni pénzbõl megy, akkor miért nem lehet normálisan megcsinálni. Miért nem jut eszébe valakinek, hogy azzal az 1-2 céggel akik a közbeszerzési eljáráson nyernek, adjon ajándékba mondjuk egy fényhidat, hiszen már így is a rendõrségbõl élnek meg jóformán. Mi meg cserébe az ilyen meg olyan újságban és tv mûsorban bemutatjuk a kocsit és nyílvánosan köszönetet mondunk a ... kft-nek, hogy lehetõvé tette, hogy legyen egy ilyen autónk és stb... a reklám mindenkinek reklám. Az autó meg legalább valamennyire egységes lenne a többivel. Persze semmi baj a C3 hidakkal én nagyon szeretem õket, meg azt is elhiszem hogy ha már egyszer megvan ne dobjuk ki, csak még pár Ft-ból és 15 percnyi lemez hajlításból lehetne a közepére egy távtartót rakni, ami megtámasztja. Ha már úgy is 5 helyen van megfúrva a tetõ az az egy már nem oszt nem szoroz és a lámpa vezetékeit is ki lehet rajta engedni amit a távtartóhoz hozzá is lehet fogatni. De mindegy én csak egy felhasználó vagyok a sor végén, szerelgetni hobbyból szoktam nem muszájból. Ha meg valamit meg kell venni mert történetesen nem tudom megcsinálni, akkor inkább spórolok rá a "SAJÁT" pénzembõl, inkább várok, de nem gagyizok. Bár lehet hogy csak Zseblovaggal ketten vagyunk ilyenek.
Norbee   [Jun 15, 2007 at 05:16 PM]
Mi az, hogy nem lehet normálisan megcsinálni? Azért mert ezen az autón a híd egy kicsit görbe attól még az autó normálisan van megcsinálva. Hozzáteszem, hogy ha egy eljáráson nyertes cég ajándékba ad egy hidat, az a közbeszerzési törvénybe ütközõ cselekedet. Hiszen azok akik esetleg nem nyertek azon az eljáráson, azt hihetik, hogy lefizették az ajánlatkérõt azzal a híddal amit odaadtak. Nekem pedig egyik autóhoz sincs így közöm amit fényképezek. De ezt csak mellékesen jegyeztem meg.
Norbee   [Jun 15, 2007 at 05:18 PM]
Szerintem keresd fel a Pest Megyei Rendõr-fõkapitányságot és nézd meg az autót, nézd meg hogyan rakták fel a hidat és csak utána ócsárold.
Blade   [Jun 15, 2007 at 07:35 PM]
Ismerve a típus elõdeit nem hinném hogy magával a kocsival baj lesz. Maga a jármû és az elképzelés tetszik, nem ócsárolom csak remélve hogy "fontos" emberek is olvassák a hozzászólásokat nem torpannak meg a technikai megoldások a fejlõdés terén, de jelen típus esetében visszaesés látszik számomra pont a híd felfogatásában. Az elmúlt idõszakban igen jelentõs változás ment végbe a használható eszközök tárházában, a szerelések minõségében, az eszközök, jármûvek terén egyfajta igényesség, fejlõdni akarás jön elõ a kezeink közé csúnyán mondva a valagunk alá kapott kocsik, motorok és eszközök körében, amelynek beszerzésében te is részt veszel . Sajnálom ha a hozzászólásaim ennyire szíven ütnek, én csak a korábbi tapasztalatokat próbálom ezúton kifejezni, azokat amiket személyesen éltem meg és azokat amiket megbízható helyekrõl hallottam. A közbeszerzési törvényt pedig nem ismerem azért írok ilyen marhaságokat, de elég ha te ismered, nekem más a munkaköröm elég ha azt ismerem ami ahhoz tartozik, hogy eredményes legyek benne. A fényhídra visszatérve használat során jön elõ milyen lesz, legyen vele szerencséjük. Na mindegy, ebbe kár volt bele vágnom a véleményed úgysem fog változni.
Norbee   [Jun 15, 2007 at 08:55 PM]
Oké. Akkor van valami ötleted, hogyan lehetne jobban feltenni a hidat? Vedd figyelembe, hogy az oldalán elhelyezett lámpák is erre a konzolra vannak feltéve, hogy ne legyen összefurkálva az autó. Tehát ezért célszerû a hidat is erre a konzolra tenni.
Zseblovag   [Jun 16, 2007 at 12:19 PM]
No, én csak annyit szeretnék mondani, hogy a kritika az általában építõ jellegû. Nekem személy szerint tetszik, hogy rengeteg autóról küldesz képet Norbee, egyszer leülhetnénk beszélgetni arról, hogy milyen irányba kellene fejlõdnünk technikailag. Szóval veled semmi gond nincs és nem kell felkapni a vizet azért mert mindenben találunk hibát. Ez a világ ilyen, mivel megfelelõ fizetést, biztonságot, munkaeszközöket nem szavatol a cég nekünk lehet ingyen kritikus véleményünk az általa megvásárolt eszközökkel szmben, ugye ez világos. Ha egyszer azok akik egy -egy ilyen autót megrendelnek leülnének beszélgetni azokkal akik esetleg majd használni is fogják akkor nagyokat nézhetnének, mert az eddig semmibe nézett pórnép valszeg tudna használható ötletekkel is hozzájárulni a jármûvek összerakásához. Sajnos ez jelenleg nem divat, jelenleg az van hogy "kuss és örülj, hogy kapsz technikát, ne válogass, ne po.ázz bele". A közbeszerzési eljárás pedig a "hogyan húzzunk le egy állami céget törvényesen, mindent 5-szörös áron adva el nekik" nevû vetélkedõ ahol az nyer aki nagyobbat juttat az illetékes elvtárs zsebébe.......
Blade   [Jun 16, 2007 at 03:00 PM]
Hát amit Zsl leírsz nem bizonyítható, de mindenki tudja hogy volt ilyen, persze ma már ilyenek nincsenek Rolling Eyes . Norbee sokáig gondolkodtam hogyan fogatnám fel a hidat és a kárhely lámpákat, de csak azt tudom mondani, hogy fúrással. A hídhoz lehet kapni gyári felszerelõ talpat, állítható, csak sajnos fúrni kell. Ezek a kárhely lámpák ezzel a megoldással a legjobbak, de ha a hidat stabilabban teszed fel, már megint fúrni kell, ebben is igazad van. Bár úgy gondolom amely autók mostanában RB-s rendszámot kapnak nem 3 évig, vagy 90.000 km-ig vannak tervezve. Zsebinek abban igaza van, hogy a végeken néha ellentét van és torzulva jut el az információ. Én pályásként szerencsés helyzetben vagyok, mert szakmailag felkészült vezetésünk van, akik tudják mi kell egy spec helyzetben. Szakmailag sokra tartom a PM vezetõjét is, de nem hiszem hogy "Õ" döntött a kocsi milyenségérõl. A T5-ket 1-1.5 év elõkészítõ munka elõzte meg, amíg megkérdezték az állományt mit szeretnének bele, ami a mai magyar királyi rendõrségnél nem mindenhol megszokott. Sajnos. Hogy egy BÜ-i technikusnak milyen autó kellene? Ugyanolyan mint a T5. kitolható teleszkópos kárhely reflektor, normálisabban felfogatott fényhíd. Gondolj bele ez most hajlik, ok, de tépi még a menetszél, ráesik a hó, aminek ha kicsi is de súlya van. Nem 2 hét után fog a folyamatos rezgõ hintázástól leszakadni, hanem idõvel, de egyszer lejön, mert középen nincs támaszték. A felhasználót megkérdezni nem szégyen, de sok esetben a felhasználó nem ugyanaz az igényt benyújtóval és a fizetõ személlyel. A BV-s transit elkészítése elõtt megkérdezték a használóit, milyen kéne. Erre azt mondták olvassák a policecarst és irigylik azokat a vezetõket akik full fénylõ autókkal mehetnek. És volt pályáztatás hidd el. Mi megmondtuk mit tudunk adni és az ennyibe fog kerülni. Persze hogy a legolcsóbb nyert, de mi nem azért adtuk volna horror áron, hogy 3 évig ne kelljen mellette spórolni.
Norbee   [Jun 16, 2007 at 07:58 PM]
A következõ hozzászólást azért teszem, be, hogy lássátok azok a Tisztelt Kollégák is olvassák az oldalt akiknek ezeket az autókat köszönhetitek/köszönhetjük. Ennek az autónak a hozzászólásai kapcsán kaptam ma ezt a levelet: Szia Norbi! Ne haragudj a zavarásért, de nem tudok a megfelelõ helyre (kép alá)írni. Ha gondolod levelem tartalmát továbbíthatod az illetékeseknek. Minden kérdésükre szívesen válaszolok. Mi a jármûvek kialakításánál minden esetben a törvényi és belsõ vonatkozó szabályzók szerint járunk el. A jármûveken nem szerepel REKLÁM és MINDEN ESETBEN a használók igényének megfelelõ a kialakítás (kapcsolók elhelyezése, fényhíd mérete, engedélyezett feliratok stb.). A fenti Transit fényhídja kb 2 hétig készült az általad is ismert mûhelyben és a TETÕLEMEZRE FELFÚRT komplett KÉSZ FÉNYTECHNIKÁT LE KELLETT SZERELNI, MERT A REZONANCIA MIATT (EMELT TETÕ, MEREVÍTÉS NUKU)ELTÖRTEK A LEGYÁRTOTT HOSSZÚ BÚRÁK. A jármûre feltétlenül szükséges volt az 5 forgós fényhíd és a "gagyi ledek (nem a boombastikból!)" ugyanis aki már vezetett BUDAPESTEN (BTO székhely itt van)MKJ-s nagyméretû rendõrségi jármûvet az tudja, hogy hamarabb nézik fagyis autónak mint rendõrségi jármûnek. Az elengedés és elõzékenység lentrõl veregeti a bányászbéka (...)ét. MÁS. A felszerelt tartók NEM HAJLANAK! Tegnap felmásztam a tetejére és MEGNÉZTEM! Ha valaki ezt a fényképrõl megcáfolja szeretettel várom egy vonalzó társaságában! A felszerelt konzolok szintén egyedileg készültek NEM 15 PERC alatt! A fényhid gumialátéteken keresztül (nem reped át az aluminium talp) több helyen csavarkötéssel van rögzítve a tartóhoz! Ha tényként van kezelve, hogy nem kérdeztük meg a használókat akkor gondolom a T. kollégák azzal is tisztában vannak, hogy a váltókar elengedése nélkül lehet a technikát (EDR, fény, hang) kezelni. Megálláskor nem kell kapcsolót keresni, elég behúzni a kéziféket és leáll a sziréna valamint autómatikusan csak a jármû négy sarkán forog a kék. Ennek elõnyét csak az tudja aki tologatott már helyszínen lemerült akksis autót. Azt, hogy nincs szükség terelõfényre inkább nem kommentálnám... Végezetül meg kívánom jegyezni, hogy az ELMÚLT 4 ÉVBEN rendészeti-fénytechnika beszerzés nem történt. Természetesen mi is szívesebben vásárolnánk DE NINCS RÁ KERET! MINDEN bontott, saját pénzes, vagy ajándék! Ha tetszik jó, ha nem tetszik max a saját fejemet verhetem a falba DE, ennek a használó kollégák nem láthatják kárát! (Az elõzõ BTO-s busz totálkáros. MKJ-s baleset). Tiszteletben tartva más emberek véleményét úgy gondolom, hogy így teljes.
Dexter   [Jun 16, 2007 at 08:12 PM]
Ha jól értem, akkor a fényhíd és a tartószerkezet nem hajlik lefelé. Amit látunk, az csupán optikai csalódás, ami a tetõ (vagy inkább a homlokfelület) görbületébõl adódik. Ez szerintem elég megnyugtató válasz a hajlás miatt aggódók számára.
Blade   [Jun 17, 2007 at 07:42 PM]
A magyarázó hozzászólásban benne van lényeg: "DE NINCS RÁ KERET". Ezt mindannyian tapasztaljuk, mindenki érzi a saját bõrén. Ezzel a mondattal el is van részemrõl intézve a dolog. Ezt az elsõ pár hozzászólásban is említhettük volna, aztán nemkelle feleslegesen szócsatázni.
Norbee   [Jun 18, 2007 at 07:44 AM]
A 4. hozzászólásomban én is ezt írtam. De valamiért átsiklottatok rajta. Mindegy, a lényeg, hogy választ kaptatok a feltevéseitekre.
policecars   [Jun 18, 2007 at 03:06 PM]
Blade, én a helyedben azért elnézést kérnék azoktól a kollégáidtól, akiknek a munkáját az elõbbiekben igyekeztél minél negatívabb színben feltüntetni, miközben kiderült, hogy jelen esetben egyáltalán nincs igazad. Ha keret nincs is, azért a lelkiismeretes munkát illik megbecsülni. Ha pedig valami nem egyértelmû, lehet kérdezni.
Blade   [Jun 18, 2007 at 07:19 PM]
Ebben igazatok van, amennyiben a helyzet így áll, akkor nemcsak a maximumot hozták ki belõle, hanem attól többet is. Természetes, hogy senkit nem kívánok megsérteni sem a jövõben, sem az eddigi hozzászólásaimmal, számomra a negatív kritika is építõ jellegû, de egyformák nem vagyunk, ha valaki sértésnek érzi hajlandó vagyok elnézését kérni. Az ilyen hozzászólásokkal az a baj, hogy személytelennek tûnnek, sajnos egy szó, egy mondat nem úgy értelmezhetõ írásban száraz olvasás után, mintha az szóban hangozna el.
Zseblovag   [Jun 19, 2007 at 10:47 PM]
Hali! Az elõzõekben leírtakat fenntartom de kiegészíteném azzal, hogy én tisztelek mindenkit aki apait-anyait belead, hogy a szûkös helyzetünkbõl kihozza a maximumot(értem ezt az összes kvalifikált szerelõre, szakemberre aki tesz azért, hogy nekünk is könnyebb legyen).....ez nem vonatkozik azokra akik csak döntögetnek(zsebükbe fõleg), és nem végeznek tényleges munkát.

Comment 8 to 27 of 27
Page: 1 - 2