Policecars.hu galéria


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Magyar tűzoltóautók - Hungarian firetrucks (2011. december 31-ig - Until 31. december 2011.) > Hivatásos Önkormányzati és Önkéntes Tűzoltóságok
Csepel D-755 vízszállító, Budapest, Újbudai Tûzõrség, fotó: dénes
Keywords: tûzoltóautó tûzoltó HÖT tûzoltóság magyar Magyarország AYA-956 fire firetruck Hungary hungarian

Csepel D-755 vízszállító, Budapest, Újbudai Tûzõrség, fotó: dénes


Comment 24 to 43 of 63
Page: 1 - 2 - 3 - 4

Hoszi   [Feb 22, 2008 at 05:37 PM]
Attila nincs mit, ha lenne frissebb szerállapot táblád vagy budapesti szerlistád, akkor az szívesen venném. Elõre is köszi.
Bajusz Attila   [Feb 22, 2008 at 07:19 PM]
Hoszi! Szerállapot táblám sajna nincs, viszont fõvárosi szerlistát össze fogok állítani nemsokára, a sok új autó miatt kicsit gondba leszek, hogy mit mire cseréltek.
policecars   [Feb 22, 2008 at 08:19 PM]
Engem is méltatnál valami reakcióra?
Bajusz Attila   [Feb 23, 2008 at 10:25 AM]
Az elõbbi hsz Hoszinak szólt. Ha valamelyik jármûrõl van kérdésem, Ti biztos tudjátok a választ. Ez a biztos. Ez mindenkire vonatkozik, még policecars-ra is.
policecars   [Feb 23, 2008 at 12:36 PM]
Kitaláltam, hogy a jelzett hozzászólásod Hoszinak szólt, tekintve, hogy meg is szólítottad. "Ha valamelyik jármûrõl van kérdésem, Ti biztos tudjátok a választ. Ez a biztos. Ez mindenkire vonatkozik, még policecars-ra is." Na ez most mi, nem igazán tudom értelmezni Confused Akkor meggondoltad magad, és elfogadod, hogy vízszállító, csak azért mert "mi" mondtuk?
Bajusz Attila   [Feb 23, 2008 at 06:08 PM]
Igen, így van.
policecars   [Feb 23, 2008 at 07:51 PM]
Ne haragudj, de egyáltalán nem értelek. Folyamatosan állítod, hogy hab, végül közlöd, hogy elhiszed, hogy mégis víz, csak azért mert mi mondtuk? Ezzel a logikával már az elején elfogadhattad volna.
Bajusz Attila   [Feb 23, 2008 at 09:14 PM]
Amit ti mondtok, az mind igaz. Csak a véleményemet írtam le hosszan a jármûrõl.
Norbee   [Feb 23, 2008 at 09:23 PM]
Ennek nem sok értelme volt!
policecars   [Feb 24, 2008 at 04:27 PM]
Attila, dehogy igaz minden, amit mondunk. Az ember téved, rosszul emlékszik, elnézi a rubrikát. Ilyen esetekben természetes a helyreigazítás, attól aki pontosan tudja - vagy azt hiszi Smile -, de nem olyan formában, ahogy tetted. Most azt írod, hogy a véleményed fejtetted ki, hát abban az ominózus vitaindító hozzászólásban erre semmi sem utalt, laikus számára teljesen meggyõzõen, kijelentõ módban állítottad: habbaloltó.
Hoszi   [Feb 24, 2008 at 05:14 PM]
Akkor még egy adalék a víz/habbal oltó kérdéskörhöz. A Firetrucks oldalon vannak képek ezen típusról: http://firetrucks.uw.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=136. Ha lehet hinni az oldalnak, akkor itt van vízszállító és habbal oltó változatról is kép. A habos verzió a bal oldali alsó két kép. A különbség jól látszik a két verzió között.
dénes   [Feb 24, 2008 at 08:30 PM]
Hogy lehet, hogy ezen a 2003-as szerállapot-táblán XIX/HAB-ként jelenik meg az a Csepel, ami Attila és Hoszi szerint a XI. kerület szerével ellentétben valóban vízszállító? Ránézésre annyi a különbség, hogy az egyiknek nagyobb a vezetõfülkéje, alapból sincs sugárágyúja, és oldalanként csak egy róló van a felépítményen. A XIX. kerület szerében tudtommal nincs külön habtartály, ezért rövidebb is a felépítménye.
dénes   [Feb 24, 2008 at 08:34 PM]
Ja és még valami. Attila, az általad linkelt Szentendre és Pomáz közti szeméttûz leírásánál az olvasható, hogy a helyszínre egy VÍZSZÁLLÍTÓt kértek riasztani, ezért vonult ki a XI/HAB nevû Csepel. Elég fura lenne, egy ilyen esethez habbal oltót kivezényelni.
mcsabi   [Feb 24, 2008 at 11:51 PM]
Elolvasva az eddigi hozzászólásokat, elég érdekes tippek születtek. Nos, én tudom az igazságot, ezért úgy gondoltam, megosztom veletek.
mcsabi   [Feb 24, 2008 at 11:55 PM]
Kezdjük az elejénél, ennél az autónál. Mindenkinek igaza van. Jelenleg VÍZSZÁLLÍTÓKÉNT áll készenlétben, de ha a múltat nézzünk, habfecskendõ volt. A Szerállapot-táblán 11/HAB-ként szerepelt. Ezt nem konkrétan Habként kell érteni, hanem HAB-2-ként, mivel ahogy írtam, ez HABFECSKENDÕ volt. Meghatároztak a fõvárosnak egy bizonyos mennyiségû habbaloltót, amit készenlétben kell tartani, de nem volt elegendõ, így ezt állították be habnak. De vízhiány esetén is riasztották, mivel nem kimondottan habos.
mcsabi   [Feb 24, 2008 at 11:59 PM]
A XIX. kerületi szer vízszállító. Való igaz, az vmivel rövidebb, egy málhatérrel kevesebb volt. Viszont a tartálya is nagyobb volt, 8000 l-es. Vki említette, hogy az is hab volt.. az állítás NEM IGAZ! A XIX/HAB egy Rába tü-4, a reptér miatt volt ott, de jelenleg már nincs ott, fõvárosi tartalék. A IX. kerületi tü-4 már nincs is meg, nagyon rossz volt már, több évig feketeén állt a szerállapot-táblán, selejtezték.
mcsabi   [Feb 25, 2008 at 12:01 AM]
A XIX/HAB-ról még egyet: volt egy széntároló, a másik kiváltó oka az volt. Még a Jókai Oszkár pk-sága idején szereték, a Rába emelõ és 2 ifa fecskendõ társaságában, ekkor történt a laktanya felújítása.
mcsabi   [Feb 25, 2008 at 12:06 AM]
A XXI/OLA az az olajbaleseti szer. Arról a konténereben tárolt málhákat visszakérte a Környezetvédelmi Minisztérium, a szer fenntartása feleslegessé vált. Tulajdonképpen a neve még mindig a régi, OLA, de mostanság néha felûnik Teherként is. A XXI/OLA sosem volt IFA, amire gondolt vki az 2 kocsi lehet: a platós IFA, ami a XIX/TEHer, vagy a XXI/KTE (különleges teher), ami egy ponyvás ifa volt, de selejetezték, mivel minden málha átkerült a vegyi konténerre.
policecars   [Feb 25, 2008 at 12:06 AM]
Köszi Csabi, hogy alátámasztottad: a "habbaloltóként szolgál" kijelentés erre a szerre nézve már jó ideje nem igaz.
mcsabi   [Feb 25, 2008 at 12:06 AM]
Említette vki az újbudai Unimogot is. Igen, oda is került egy, de az a KISPESTI. Ott nem volt elég személyzet rá, így került át Budára.

Comment 24 to 43 of 63
Page: 1 - 2 - 3 - 4